fbpx

Zprávy

Módní značka Hugo Boss si stanovila ambiciózní plán. Do čtyř let chce zdvojnásobit tržby

Daniel Grieder stanul v čele německé módní značky teprve loni v červnu. Prakticky uprostřed nejhorší fáze koronavirové pandemie, která společnost Hugo Boss zasáhla poměrně tvrdě. Od té doby se ale mnohé změnilo.

Předběžné odhady hospodářských výsledků společnosti Hugo Boss za druhé letošní čtvrtletí naznačují, že se značce podařilo definitivně vymazat dopady koronavirové krize. Módí značce se vede skvěle zejména na čínském trhu, kde se její tržby vyhouply přibližně o 33 procent nad úroveň roku 2019.

A Daniel Grieder, který je výkonným ředitelem společnosti teprve necelých 14 měsíců, má se značkou Hugo Boss velmi smělé plány. Chce totiž tržby prodejce luxusní módy a parfémů do roku 2025 zdvojnásobit. To by znamenalo zvýšit je nejméně na úroveň 4 miliard eur. Současně má v plánu ve stejném časovém horizontu zvýšit provozní marži na 12 procent. Letošní tržby mají přitom meziročně stoupnout o 30 až 35 procent, jak společnost oznámila ve svém nedávno publikovaném celoročním výhledu.

K dosažení stanovených cílů má společnosti dopomoci výrazné zvýšení prodejů prostřednictvím internetu. Zatímco dnes on-line nakupování zajišťuje značce Hugo Boss přibližně 16 procent tržeb, do čtyř let by to mělo být mezi 25 a 30 procenty.

Akcie společnosti Hugo Boss zaznamenaly výrazný propad poté, co svět zachvátila koronavirová pandemie. Jenže už předtím jejich hodnota skoro tři roky soustavně klesala. Loni na podzim ovšem nastal dramatický obrat trendu a dnes se akcie Hugo Boss obchodují za 52,50 eur. To je o 133 procent více. Jen za poslední půlrok akcie Hugo Boss zhodnotily o více než 80 procent.


Schütze, Simao, Reuters
Thomasson, Reuters

Sdílet

Další zprávy

Stáhněte si e-booky ZDARMA!

ZDARMA

Nejčtenější

Chci zaslat e-booky na můj email

Registrace

Osobní schůzka