Výnosy dle segmentů
Na tržbách společnosti se nejvíce podílel segment Farmaceutik, u kterého meziročně vzrostly výnosy o 3,1 % na 13,73 mld. USD. Dalším segmentem společnosti je segment „MedTech“, který vygeneroval výnosy ve výši 7,79 mld. USD, výnosy tohoto segmentu meziročně vzrostly o 12,9 %. Posledním segmentem společnosti je spotřebitelské zdraví, které ve druhém kvartálu eviduje tržby ve výši 4,01 mld. USD, jedná se o meziroční růst o 5,4 %.
Výnosy dle regionů
Z jednotlivých regionů největší výnosy generují Spojené státy, za 2Q evidují výnosy ve výši 13,44 mld. USD. Jedná se o meziroční růst o 10,2 %.
Asijsko-pacifický region společně s Afrikou reportovaly ve 2Q výnosy ve výši 4,48 mld. USD. Výnosy tohoto regionu meziročně vzrostly o 6,6 %.
Region Evropy zaznamenal meziroční pokles o 3,1 %, ve 2Q evidují tržby 5,89 mld. USD.
Zbývající regiony vygenerovaly výnosy ve výši 1,713 mld. USD. Meziročně vzrostly o 11,5 %.
Finanční výsledky
Výnosy společnosti meziročně vzrostly o 6,3 % na 25,53 mld. USD. Náklady na prodej produktů meziročně vzrostl o 3,7 % na 8,21 mld. USD.
Společnost eviduje hrubou marži ve výši 67,8 %, jedná se o meziroční nárůst o 0,8 %.
Náklady na prodej, marketing a administrativu meziročně vzrostly o 7,1 % na 6,665 mld. USD.
Společnost rovněž eviduje meziroční růst nákladů na výzkum a rozvoj o 3,4 % na 3,829 mld. USD.
Čistý zisk meziročně vzrostl o 6,9 % na 5,14 mld. USD.
Zdroj: Johnson&Johnson